Concurs Es de Libro 2007

 

A la 1ra edició del Concurs Es de libro ha estat concedida una menció extraordinària pel treball de recerca El Videoclip, realitzat per l'alumne de 2n de batxillerat (modalitat artística) Ivan-Eduard Giménez Torroja i tutoritzat pel professor del departament de Tecnologia Francesc Fernández.

El treball consta d'una part d'art gràfica en que hi ha un resum històric sobre els orígens i desenvolupament dels videoclips i una resenya informativa-publicitària sobre el conjunt musical de pop-rock del qual forma part l'autor del treball i d'altra part un videoclip musical ("Silence").

El treball comprén, doncs, diverses disciplines: disseny gràfic, fotografia, publicitat, música i cinematografia, totes elles dutes a terme amb un gran nivell de qualitat.