![]() |
|
![]() |
Al costat d'aquesta urbanització hi ha una altre que es diu Can Ruy. Esta pegada al Mas del Plata perque avans era una mateixa, es a dir, que el Mas del Plata i Can Ruy era una sola pero les van tenir que dividir perque era mes gran que el poble i això l'ajuntament de Cabra no ho va consentir i ens van obligar a separar-ho, per això ara hi han dos urbanitzación juntes.
En el Mas del Plata fa uns 15 o 20 anys hi havien com uns monuments de ferro que eren figures de dibuixos animats. Hi havien el Pedro i la Heidi, el Mazinger Z...
Aquestos monuments eren d'una alçada aproximada d'uns 7 o 8 metres i es podia entrar per dintre i pujar fins adalt i havien unes vistes guapíssimes de tota la urbanització.
Pero ara només queda una figura i es la del Mazinger Z, i tampoc es pot entrar. No es pot entrar perque fa com a mínim uns 10 anys un nen va entrar, es veu que hi havia una mica d'aigua i al pujar les escales va relliscar i es va donar un mal cop i va morir, i desde aquell dia l'entrada la van omplir de formigó i ja no es pot entrar perque així eviten els problemes.