Amb l'objectiu de millorar, ens agradaria saber quina opinió tens sobre les nostres instal·lacions, els nostres professors, les classes i els diferents festivals que es realitzen al llarg del curs.

Quina/es disciplina/es realitzes?

Ballet

Jazz

Hip-hop

Contemporani

Claqué

Clàssic espanyol

Dansa del ventre

Com són les instal·lacions?

Excelents
Bones
Regulars
Deficients
Molt deficients

Com són els professors?

Molt professionals
Professionals
Regulars
Poc professionals
Gens professionals

Quina actuació o festival t'agrada més?




Vols afegir alguna cosa més? Tens alguna proposta?