Amb l'objectiu de millorar, ens agradaria saber quina opinió tens sobre les nostres instal·lacions, els nostres professors, les classes i els diferents festivals que es realitzen al llarg del curs.
Quina/es disciplina/es realitzes?
Ballet
Jazz
Hip-hop
Contemporani
Claqué
Clàssic espanyol
Dansa del ventre
Com són les instal·lacions?
Excelents
Bones
Regulars
Deficients
Molt deficients
Com són els professors?
Molt professionals
Professionals
Regulars
Poc professionals
Gens professionals
Quina actuació o festival t'agrada més?
Fortuny
Metropol
Teatre Tarragona
Barra del balco
Vila-seca
Camp de Mart
Auditori Salou
Valls (gala infantil)
Vols afegir alguna cosa més? Tens alguna proposta?