El passat dijous 18 d’Octubre a les 19:00h ens
concentràvem a Tarragona. Unes 200 persones de la ciutat mostraven el
seu rebuig a la corona espanyola, alhora que es solidaritzaven amb els
companys gironins citats a l’Audiència Nacional per cremar fotos d’en
Joan Carles I, successor nomenat per Franco.
Els i les que lluitem contra les institucions
burgeses i espanyoles tenim prou clar que tard o d’hora l’estat ens
castigarà i ara ens ha tocat a Tarragona. El Jutjat d’Instrucció numº2
de l’Audiència Nacional de Madrid a citat a declarar en Santi Fortuny
al Jutjat d’Instrucció numº4 de Tarragona. En Santi va cremar el dia 18
un dibuix del rei borbó Joan Carles I, a la Pç de la Font. Va fer
públiques les seves dades, ja que creiem que no ens hem d’amagar per
mostrar el nostre rebuig a les institucions espanyoles, perquè creiem en
la llibertat d’expressió i perquè considerem que cremar un dibuix
és una acció pacífica de rebuig a les institucions.
Per això els moviments socials de la ciutat
demanem tot els suport i solidaritat cap a les persones que mostren el
seu rebuig a les institucions espanyoles que tants anys porten oprimint
i menyspreant els i les catalanes que creuen en uns Països Catalans
independents, lliures i socialistes. Demanem a totes les persones que
responguin als pròxims actes que anem fent. El primer serà el dilluns 14
de gener a les 17:00 a la Rambla Nova (davant el Motoclub) on podreu
firmar autoinculpacions de la campanya “Jo també cremo la corona
espanyola”, i el segon serà el mateix dia que en Santi ha d’anar a
declarar, el dimecres 16 de gener, on hi haurà una concentració a les
9:30 del matí davant dels jutjats de Tarragona, a l’Avda. President
Companys nº10 .
Perquè creiem en la solidaritat com a eina per a combatre la repressió
espanyola:
NOSALTRES TAMBÉ CREMEM LA CORONA ESPANYOLA!