|
PRESENTACIÓ DE L'OPUSCLE DE LA GERMANDAT DEL SANT ECCE HOMO |
A les 20:00 hores ha donat inici, a la sala d'actes de l'Antiga Audiència, la presentació de l'opuscle de la Germandat del Sant Ecce Homo per a aquesta Setmana Santa 2007. De nou aquesta Germandat repeteix espai i novament assoleix omplir-lo.
La taula d'autoritats en aquesta ocasió estava formada pel Sr. Elies Torres Gil, per la Sra. Elvira Ferrando i pel Pare Mario Buonanno, President, Secretaria i Conciliari, respectivament, de la Germandat del Sant Ecce Homo, pel Sr. Josep Ignasi Boada, President de l'Agrupació d'Associacions de Setmana Santa de Tarragona, pel Sr. Santiago Pallàs, Conseller Delegat de Serveis Públics i Noves Tecnologies de l'Ajuntament de Tarragona, pel Sr. Joan Aregio, President de la Diputació de Tarragona i pel Sr. Coll, Director del Diari de Tarragona i presentador de l'opuscle d'enguany.
Durant l'acte també es feu entrega de 5 guardons consistents en una rèplica a escala de la columna del pas del Sant Ecce Homo en homenatge als primers portants del pas ara fa 25 anys. També es mostrà el quadre modernista que representa la figura del Sant Ecce Homo ofert a la Germandat per l'artista Josep Maria Roselló i que ha servit per a il.lustrar la portada.
També es va oferir al públic assistent la projecció d'un audiovisual corresponent al desplaçament i actuació que la Banda de la Germandat va realitzar al Santuari de Montserrat.
Acte seguit uns 40 components de l'esmentada Banda vestits amb la vesta van interpretar en directe el Virolai.