|
CONCERT DE NADAL ORGANITZAT PELS NATZARENS |
A les 19:30 hores, tal com estava previst, s'ha dut a terme el concert de Nadal organitzat per la Reial Germandat de Jesús Natzarè a l'església de Sant Miquel del Pla.
En aquesta ocasió ha actuat la Coral Augusta, entitat que es formà l'any 1986 als voltants de la parròquia de Sant Fructuós de Tarragona i que en l'actualitat compta amb unes 50 veus mixtes. Tot i les seves moltes actuacions aquesta Coral sempre ha estat vinculada amb la Setmana Santa tarragonina interpretant peces sacres en la processó del Sant Enterrament el Divendres Sant i en la processó de la Soledat el Dissabte Sant.
El repertori ofert al públic assistent ha estat:
1. Salutació a Catalunya de Mn. Valentí Miserachs.
2. Gronxa'm Estel Daurat (espiritual negra) de Josly.
3. El Petit Vailet (tradicional catalana) de M. Oltra.
4. Ave Maria de Tresch.
5. Va Pensiero (de l'òpera Nabucco) de Gioseppe Verdi.
6. Els Àngels de la Glòria de M. Oltra.
7. Si el Món és Ple de Gebre de J. S. Bach.
8. El Blanc Nadal de Berlin.
9. Allà en un pessebre de James E. Spilman.
10. Nit Santa (tradicional alemanya) de John Friedrich Reichardt.
La darrera peça que s'interpretà, Santa Nit, ha estat cantada conjuntament amb el públic assistent que gairebé omplia l'església de Sant Miquel. En acabar s'obsequià al Director de la Coral, en Jordi Olivé Salvadó, que ha pres la direcció des d'aquest mes de setembre, amb una planta de Nadal.
Finalitzà l'acte a les 20:15 hores.