Activitats Efectuades

 

Tornar

El passat cap de setmana del 21 i 22 d’octubre, el grup excursionista Espardenyes de Vetes, de l’Associació Excursionista Montmell, i el Grup Excursionista Amerenc Esquelles ens vam retrobar novament a Amer per tal de recórrer plegats els verdosos, frondosos i magnífics paratges que envolten la petita vila selvatana. Aquesta vegada però, vam decidir-nos per la vessant est del municipi, per tal de poder gaudir de la bellesa de la ruta de les ermites.

Aprofitant la presència d’en Pere i l’Olga (socis de la secció de BTT del club atlètic Amer-Hipra) vam poder disposar del Baransell, una masia centenària amb aspecte de castell encantat que s’ha convertit en la seu del club. Això va permetre que 8 membres dels Espardenyes (el Florenci, la Montse, la Inmaculada, la Carol, la Montse Samper, la Pei, la Montse Martínez, la Julita i la Rosa) arribessin el dissabte al vespre per tal de poder gaudir d’un senzill però bon sopar a base de botifarres, bolets, torrades, coques i vi. Poc després de la mitjanit es van retirar a les seves cambres, on calorosos sacs de dormir els estaven esperant. Val a dir que la suite presidencial es va reservar per al Florenci i senyora!

El diumenge van arribar el Solanes, el Quim, el Francesc, la Inès i la Maria Antònia, que es van afegir al grup. Després d’un bon esmorzar, ideal per agafar forces, vam dividir-nos en dos grups: els boletaires, guiats per en Pere Parés, i els excursionistes, acompanyats d’en Pere, l’Olga i un servidor.

No hi ha dubte que la sortida més exitosa va ser la dels excursionistes, que vam ser majoria i que, durant unes 5 hores, vam recórrer les boniques ermites de Sant Roc, Santa Lena i Santa Brígida (seu del grup Esquelles), deixant constància del nostre pas per mitjà de ciris i escrits diversos. Esperem que hagi suposat un bon entrenament per a l’habitual sortida de Llorenç a Montserrat.

Els boletaires no van tenir l’encert o la sort de passades edicions, però també van fer una bona caminada tot gaudint d’un dia ben assolellat.

Al voltant de les dues, els dos grups ens vam retrobar i vam enfilar cap a l’Hostal del Fang, restaurant on ens vam refer del cansament gràcies a la seva bona cuina casolana. El dinar i la sobretaula es van allargar fins al voltant de les sis de la tarda (no ens vam oblidar del cava i el brindis de rigor, ni tampoc alguns oblidaran fàcilment el “tatoo” de la Montse, una preciosa rosa situada en un precís lloc…).

Ja només quedava temps per als comiats i….fins a la propera!

 

Amunt i endavant!

 

                                                                                           Abel Bosch i Arbat

Ruta de les ermites

ESPARDENYES DE VETES I GRUP ESQUELLES, DE NOU CAMINANT PLEGATS (CAPÍTOL III)

Cuadro de texto: Dies 21 i 22 d’octubre