Activitats Efectuades

Dia 18 de novembre del 2007

Caminada Popular pels Camins de Llorenç

Activitats de Medi Ambient - Ajuntament de Llorenç del Penedès
   
   

Veure
Fotos

Camí de cal Prosset
 
Aquest passat diumenge 18 de novembre es va organitzar la primera caminada popular per als camins de Llorenç. La idea d’organitzar aquesta caminada va sorgir després de la publicació per Sant Jordi, del llibre “Camins” de Llorenç del Penedès i per aquest motiu, en la primera excursió les autores del llibre van acompanyar la sortida amb algunes breus explicacions en alguns dels indrets més característics com l’antic camí de la plana, el Coll de la Sitja, Cal Figueres, la Resclosa o la fita de límit de terme municipal.
 
Camí de cal Figueres
 
Camí de Llobets

La ruta va començar davant de la Casa de Cultura, per anar a trobar l’antic Camí de la Plana i enllaçar amb l’antic Camí de l’Estrella fins arribar al Camí de Cal Prosset. A l’arribar al torrent es continuà fins a El Papiolet, on es visità la font dels antics safreigos. Després es continuà direcció al Camí de Cal Figueres, on passada la masia s’enllaçà amb el Camí del Rigol. A l’entrada del poble alguns dels memebres de l’Associació Excursionista Montmell tenien preparada una taula amb xocolata desfeta i croissants que va anar molt bé per recuperar forces per continuar cap a la Resclosa i el Camí de Llobets. Un cop arribats a la carretera de La Torregassa a Sant Jaume dels Domenys es va resseguir fins a l’alçada de la masia de Cal Porroig, on surt el camí homònim que condueix de nou cap a Llorenç.

El seguiment de l’excursió va ser un èxit, 72 caminadors. Al final de la caminada es posà de manifest les ganes de fer-ne un altre per als camins que no es van recórrer.

Camí de cal Porroig
 
 

ASSOCIACIÓ EXCURSIONISTA MONTMELL

Mestre González, 6    43712 Llorenç del Penedès       aemontmell@tinet.cat