Activitats Efectuades

Dies 15 i 16 de novembre 2013

19ª Anada a peu a Montserrat

Secció de caminadors Espardenyes de Vetes


 
 
 
 
 
 

 

 

Feia dies que em mirava la previsió del temps pels dies 15 i 16 de novembre i el pronòstic era de pluja forta a la matinada. Amb l’esperança que el mal temps aguantés unes hores més, trenta caminadors des de Llorenç i deu més des de Sant Quintí de Mediona, ens vam llançar a l’aventura de poder arribar a Montserrat a peu.
Per desgràcia, les previsions es van complir i quan vam arribar a Piera va començar a ploure a bots i a barrals. Després de parlar-ho entre tots els caminadors, vam decidir donar per acabada la caminada i l’autocar ens va portar fins dalt el Santuari. No obstant, un grup de joves es va atrevir a continuar la caminada fins Montserrat.
Com cada any, volem donar les gràcies a les persones que desinteressadament perden hores de feina i els mals de caps que comporta per fer possible que la sortida es realitzi amb èxit.                                                                                                                                              Florenci

 

 

 
 

 

 
 
 
 
 

ASSOCIACIÓ EXCURSIONISTA MONTMELL

Mestre González, 6    43712 Llorenç del Penedès       aemontmell@tinet.cat