Activitats Efectuades

Dia 16 de desembre del 2007

8a etapa GR-92 Begur - Palamós

Secció de caminadors Espardenyes de Vetes
 
 
 

Veure
Fotos

 
   
   
 

El passat dia 16 de desembre de 2007 un grup de setze persones vàrem fer la 8a. Etapa del GR-92, que ens va portar de Begur fins a la població costanera de Palamós. El dia no pintava massa bé, però de mica en mica es va anar aclarint i vam poder fer l'etapa tal com teníem previst.

La mar estava molt alterada i el pas per les cales es feia força complicat, fins que en una d'elles qui més qui menys tots vam quedar ben remullats, i després amb la fresca del matí i la roba mullada ja m'explicareu!

   
 
 

El recorregut, un dels més bonics de la costa brava, passa per Tamariu, Cala Pedrosa, Salt de Romaboia, Far de Sant Sebastià, Llafranc i el pintoresc poble de Calella de Palafrugell. La caminada la vam acabar a la Cala Fosca, just abans d'arribar al poble de Palamós.

Després,una bona caragolada per recuperar les forces i comentar els incidents viscuts de la jornada,agafem els cotxes i cap a Llorenç que hi falta gent.

Per acabar només dir que la propera etapa ens portarà de Palamós (Cala Fosca) fins a Sant Feliu de Guíxols, de recorregut també molt pintoresc. Animeu-vos a caminar i a gaudir de la natura, val molt la pena.

EL GRUP

 
 
 

ASSOCIACIÓ EXCURSIONISTA MONTMELL

Mestre González, 6    43712 Llorenç del Penedès       aemontmell@tinet.cat