21è pessebre del GECT      1 i 2 de desembre de 2001

De Puigpelat  al Puig – Pelat

El 21è pessebre del nostre Grup recorrerà les terres de l’Alt i Baix Camp sortint de Puigpelat, seu de la nostra entitat. L’objectiu és el cim del Puig – Pelat, de 1.075 metres d’alçada, la màxima elevació dels Motllats, situat a les muntanyes de Prades entre la Mussara i Mont-ral.

Itinerari:

Dissabte dia 1: Sortirem de Puigpelat pel PR 1 camí de Reus. Passat Vilallonga trencarem en direcció a La Selva del Camp on agafarem el GR 65.5 o camí de Sant Jaume de Galícia. Seguint la vall de la Selva, pel Mas del Sord iniciarem la pujada a l’Albiol i el coll de les Llebres. Per la Creu de Noguers, el bosc de Vicent i el Pla de les Salòpies farem cap al Puig – Pelat, on plantarem el nostre pessebre. Tot seguit, pel GR 7 anirem a Mont – ral, on soparem i dormirem al refugi Musté – Recasens propietat del Centre de Lectura de Reus. Hores efectives: 9

Diumenge dia 2: Pel PR 20 resseguirem la bonica vall del riu Glorieta  baixant des de Mont – ral cap a Alcover. Des d’Alcover a Puigpelat no hi ha senders marcats. Pel Pont de Goi i la granja Doldellops ens atansarem a Valls i d’allí a Puigpelat per camins de pagès. Està previst fer un dinar a l’arribada. Hores efectives: 6

Com que hem de fer la reserva al refugi de Mont – ral i al dinar de Puigpelat, és important que qui estigui interessat ens ho comuniqui el més aviat possible.