Edicions en ebook. Entrevista. 
L’any 1012 de l’era cristiana, amb gairebé vuitanta anys, el geògraf Ibn Mehzín at-Turtuxí recorda el fet que va marcar el seu destí: l’arribada dels vikings a l’Ebre l’any 948. Els guerrers del nord remunten el riu amb quatre naus i pacíficament estableixen un campament no gaire lluny del castell d’Amposta i de la ciutat de Turtuxa, que aleshores marcava la frontera amb els regnes cristians.

Ibn Mehzín estarà al servei d’Aslak, el cap dels vikings, home carismàtic, dotat d’una insòlita habilitat per a la guerra, però també per negociar i treure avantatge sobre els seus enemics. En una Turtuxa on conviuen diferents cultures, els vikings voldran aconseguir el poder, sempre en mans dels més forts, cruels i astuts.
Amazon 9,99 €
"La novel·la presenta una extensa galeria de personatges que, en la seva singularitat, ens recorden persones reals que pul·lulaven pel país en els anys penosos de la dictadura. Des del falangista i voluntari de la División Azul, que es converteix en mà executora de les vel·leïtats del règim, fins al mestre desplaçat a la llunyana Astorga per sotstreure’l del seu país i la seva llengua. Des del pescador que es fa destrossar un braç per evitar anar al front, fins a la dona que es va fer miliciana perquè no volia cosir. (...) Tot aquest mostrari de personatges ficticis i reals passeja per una Tarragona ben real,
en una història inventada però que podria ser real i en què apunten alguns fets històrics, des de la riuada de 1930 (l’aiguat de St. Lluc), fins a la vinguda de Franco a la ciutat. (...) La història que hi és contada no parla d’un fet en concret, sinó d’un cúmul de fets que la converteixen en un relat de venjances, fidelitats, vileses, enraonies, malastrugances i pors. Probablement una de les característiques més remarcables d’aquesta novel·la sigui la manera d’estar contada, amb una veu plural, per part d’un narrador que es dissocia en alguns dels protagonistes, estimulats per les preguntes de Marcel, un llibreter serrallenc que vol escriure un llibre." Joan Cavallé
Amazon 2,99 €
El protagonista d’El gos suïcida, Albert Morell, accepta l’encàrrec de redactar unes memòries. Ho fa a canvi de diners, i de disposar d’un sostre sota el qual escriure una tesi sobre Victor Hugo. No es pot imaginar, però, que haurà de conviure amb un inquietant ancià que li explicarà històries de morts i suplantacions, i li oferirà un pacte que posarà a prova la seva ètica.

"Amb el pas dels anys, el veterà Jordi Tiñena (El mercant) (...) segueix bastint una obra narrativa de bon nivell. En aquesta ocasió signa una novel·la que té quelcom del sever classicisme de la França provinciana on se situa l’acció, però que es va convertint en un drama psicològic a mesura que Morell s’obsessiona amb els jocs de l’amfitrió. Tiñena podria haver signat un thriller, però no es doblega a les convencions de la literatura de consum, sinó que sembla actualitzar la narrativa del segle XIX, amb un culturalisme moderat i amb elements tensionadors que poden recordar un cert teatre de l’engany en la tradició de Volpone." Ignasi Franch
Amazon 2,99 €
Barcelona, segle XV. Mort el rei Martí, la ciutat i els regnes són en la incertesa i amb presagis de conflicte. La vella na Trialls, menorquina, fa el doble joc: al servei d’un familiar del rei com a alcavota i mitjancera devota de la societat benestant com a beguina. La seva peripècia portarà el lector per una ciutat desconeguda, des de la sordidesa del comerç sexual fins a les tardes de visita de les famílies benestants, les festes o els treballs de la cancelleria o del port. Però el joc de na Trialls és molt perillós. El grill que porta a la butxaca no li bastarà per la sort que li falta.

"Cal dir-ho de bon començament, aquesta és una novel·la històrica interessant. Per diverses raons: està ben documentada, defuig la simple arqueologia, dosa les descripcions sociohistòriques, conté un llenguatge que caracteritza perfectament l’època i resulta fresc i proper, lliga bé la trama amorosa i la judicial, i dibuixa un personatge humà." Anna M. Gil. El Temps, núm. 618. 22 d'abril de 1996
Amazon 2,99 €
Una narració ambientada en el s. XIX que, en forma de joc literari i amb una trama aparentment fulletonesca, qüestiona la fragilitat de les certeses i els enganys de la memòria. Una novel·la sorprenent, on el despotisme del poder es presenta, deformadament, en la relació d'un novel·lista i el seu ajudant.

Al segle XIX, el secretari d'un escriptor de fulletons explica la seva experiència al costat d'un home, aparentment insensible i sense escrúpols, que busca entre les passions i perversions humanes amb la fredor i la precisió de l'entomòleg. Viatgen a Menorca (una Menorca inventada pel narrador, en realitat) per escriure sobre un vell afer d'amors maleïts, de mort i de venjança, que encara fa mal als implicats: clergues, terratinents, gent influent de l'illa. Res, ni secrets ni amenaces, no sembla torbar l'ànim de l'escriptor de fulletons. Tal vegada perquè la de Menorca no és la veritable història del llibre. La història que importa és una altra -violenta i monstruosa-, que travessa el text com un corrent subterrani: l'estranya relació entre el literat i el secretari.
Amazon 2,99 €
Dies a la ciutat és una història ambientada en el segle XVI, als carrers de la Tarragona universitària de l'arquebisbe Agustí, que posa en contacte un vell inquisidor i un contrabandista provençal que du els llibres prohibits d'un penitenciat a l'Aljafería de Saragossa, camí de França. Un novel·la en què ningú és exactament qui sembla ser.

Aquesta novel·la va guanyar el Premi de Narrativa Pin i Soler de Tarragona (1998). El jurat estava format per Joan Perucho, Ignasi Riera, Àlex Broch, Agustí Pons i Jordi Cervera.
Amazon 2,99 €
Ebooks en castellà
Me han preguntado si no se habla demasiado de la guerra y de la posguerra. No me lo parece. Más bien creo que este país todavía no ha enterrado este largo periodo de posguerra que en sus diferentes etapas duró mucho, ni los vencedores han aceptado aún que el suyo fue un régimen autoritario y criminal. Así que pienso que todavía no lo hemos hablado bastante. Los que dicen lo contrario, francamente, es porque no quieren que se hable.
Amazon 2,99 €
Mi intención era sobre todo reflexionar sobre el drama, no tanto de Sarajevo, que al fin y al cabo sólo es un testimonio, sino sobre el drama de nuestra civilización occidental que pensaba que había aceptado la diferencia y de repente se mira en el espejo y ve que es una calavera. El escenario de Sarajevo era oportuno, pero está pasando también en otros lugares. Es el drama de que un sector de la población decida que tiene la razón y que los otros sobran. Parecía que en Europa esto era difícil que pasara y ha resultado que es fácil.
Amazon 1,49 €
He querido crear círculos de angustia y la narración en primera persona ayuda a trasladar al lector esta sensación de círculo. El tema inmediato es el de las cárceles secretas, pero también puede leerse como una metáfora de nuestro mundo. El personaje viola un código que desconoce y a partir de aquí es castigado. No sabe por qué, ni cómo acabará, ni siquiera puede conservar su identidad. Con todos los matices, yo diría que el asunto es extrapolable a situaciones de la vida en que no controlamos los códigos y somos víctimas de poderes que sí que los controlan.
Amazon 2,99 €
Los marcos históricos bien documentados son esenciales para hacer creíble una historia. Y ésta nos lleva a un mundo desconocido del siglo XV en el que las vidas de los diferentes estamentos se cruzan y dan lugar a un retablo de gran belleza descriptiva. Es un mundo desconocido, extraño. Nos cuesta hacernos a la idea de tanta sordidez, casas inhóspitas, frías, heladas, húmedas; caballeros para los que la voluntad es ley y que se amparan en sus privilegios. ¿Siempre el dinero lo puede todo?
Amazon 2,99 €
Tarragona, s. XVI. Cristià Aventín, un contrabandista provenzal que va camino de Francia desde Zaragoza, llega a la ciudad con una carga de libros prohibidos para esconderse, pero un inoportuno accidente le obligará a permanecer allí más tiempo del que preveía. El mismo día llega también el inquisidor aragonés Enrique Ibáñez, acompañado por su secretario y por el fantasma del herético Guilhem de Najac. Y entre los dos, y quizás contra los dos, la tozudez de un cura obsesionado por encontrar culpables, la admiración por la sabiduría de un canónigo inseguro, la sólida inteligencia natural de un curandero o la arrogancia despótica de un familiar de la Inquisición.

Una novela en la que nadie es exactamente lo que parece.
Amazon 2,99 €